Connect with us

Výsledky NEJLEPŠÍCH VÝJEZĎÁKŮ za sezónu 2012/2013

Vloni na konci července jsme od prvního kola rozjeli výjezdový koeficient, na který jste byli zvyklí v magazínu Football Factory, a který díky přestávce ve vycházení tohoto zinu na scéně chyběl.
Pouze jednoduché součty diváků v sektoru hostů totiž objektivně nevyjadřují realitu. Tabulka výjezdového koeficientu propočítává délku výjezdu i zohledňuje, zda to byl všední den či víkend.

Výsledek nebyl až tak překvapující. S přehledem vyhráli fans Baníku Ostrava, tedy klubu, který se do posledního kola zachraňoval (!). Na druhém místě byla Sparta, jeden z nejpopulárnějších klubů v ČR.
Na třetím místě Viktoria Plzeň, která se stala Mistrem ČR v loňské sezóně.

Celá tabulka za sezónu 2012/2013 jak kdo jezdí je zde:

Výjezdový koeficient:
1. Baník Ostrava………2708271
2. Sparta Praha……….1212710
3. Viktoria Plzeň……..1113916

4. Slavia Praha………..589537
5. Zbrojovka Brno………390686
6. Hradec Králové………291340
7. Slovácko……………262559
8. Slovan Liberec………260830
9. Sigma Olomouc……….168658
10. Jihlava……………104607
11. Teplice…………….95710
12. Jablonec……………67173
13. Dukla Praha…………41011
14. Mladá Boleslav………24505
15. Příbram…………….21963
16. České Budějovice……..8180

 

Pro připomenutí, počítalo se to takto:
Počet fanoušků na výjezdu se vynásobí počtem kilometrů. Pokud se jedná o výjezd v pracovní den, tak to celé vynásobíte ještě krát 1,5. Příklad: Slavia jede ve středu do Jablonce v počtu 200 fans, čili 200 (počet fans) x 103 (počet kilometrů) x 1,5 (všední den)´= koeficient je… 30900 bodů.
Kalkuluje se s počtem fanoušků v hostujícím kotli. Pokud je sektor hostů vyprodán, tak se připočítají i hostující fans v přílehlém sektrou, kteří s kotlem hostí aktivně fandí. Do celkových výsledků se nezapočítávají zápasy hrané v rámci jednoho města, kdy je obtížné určit jak vzdálenost, tak i počet hostujících fans, kteří se tradičně rozmistňují po celém stadionu bez ohledu na sektor hostujících vlajkonošů.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Advertisement

Must See

Advertisement

More in 2013