Výběr nejpovedenějších choreí a fotek z 5. a 6. kola 2. české ligy 2010/2011 + 4. předkolo Ligy Mistrů.
Aktuální stav k 10.9.20010. Rubrika bude průběžně aktualizována.

5. kolo: Zde celý výběr fotek 5. kola
6. kolo: Zde celý výběr fotek 6. kola
4. předkolo Ligy Mistrů - Sparta Praha vs. MŠK Žilina: Zde celý výběr fotek ze 4. předkola LM.
Eshop pro aktivní fanoušky - eshop.hooligans.cz
Ceny do soutěže
Tipovací soutěž se bude vyhodnocovat 4x za ligový ročník. Vždy na konci podzimní a jarní části, mimo to také v polovině obou částí. Vzhledem k posunutí začatku tipování, které v tomto roce neodpovídá začátku ligy, bude nejbližší vyhodnocení dne 15.11.2010.

Ceny do soutěže věnoval eshop pro aktivní fanoušky, jehož celou nabídku najdete na adrese eshop.hooligans.cz.

Přehled cen do soutěže:
1. Mikina, šála, 2x tričko, nálepky, placky
2. šála, 2x tričko, nálepky, placky
3. 1x tričko, šála, nálepky, placky

Počítá se s tím, že nebudou pevně danné motivy, ale vítězové si sami určí jaký motiv, barvu a velikost budou pro sebe chtít.
Dnešním dnem spouštíme, jako další vylepšení, v testovacím provozu naši malou tipovací soutěž. Nachází se na adrese http://tipovacka.hooligans.cz a je součástí projektu týmu, který spravuje server hooligans. Tipovací soutěž, je sice napsána, podle mého názoru velmi intuitivně a její užívání by mělo být jasné, ale aspoň stručně popíšu její funkce...

Soutěž o nejlepší Československou nálepku za rok 2009 dospěla do konce. Premiérově se o vítězi rozhodovalo prostřednictvím fora na hooligans.cz. To v hlasování nahradilo zaniklý zin Football Factory, který pořádal hlasování v předešlých letech.

Web ultrassparta.cz uveřejnil prohlášení k zatčení více než 300 lidí před nedělním utkáním mezi Baníkem Ostrava a Spartou Praha:

Připomínáme, že do příštího pondělí - 15.3. mají zástupci Československých klubů možnost zaslat na email - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. své soutěžní nálepky vyrobené v roce 2009. Zatím tak učinily tyto tábory - Hradec Králové, Košice, Sparta, Opava, Kladno, Otrokovice, Plzeň, Žižkov, Nitra a Baník.

Pokud chcete, aby se zúčastnil soutěže i Váš klub, domluvte se s kompetentními osobami a pošlete svůj výběr nálepek.

Na stránky je přidaná nová sekce "Kalendář zápasů" ve které si můžete zobrazit proběhlé a budoucí zápasy napříč celou Evropou, ovšem pouze nejvyšší ligu v té zemi. Dále máte k dispozici výsledky zápasů ("Matches") a ligové tabulky ("Standings") evropských soutěží, včetně té naší. Najdete jej na hlavní stránce v Hlavním menu v položce "Kalendář zápasů" a na fóru vlevo nahoře pod položkou "rozpis".

Kalendář zápasů najdete na tomto odkaze

Adidas Jeans OG Leather – legenda pokračuje
Firma Adidas vyrobila opět legendární boty Adidas Jeans OG Leather, které se nosily v 80tých letech na stadionech. Dnes je poměrně rozšířený (nejen) mezi chuligány Adidas Superstar I. a II. Bohužel jsem tyto „Jeans OG Leather“ v českém autorizovaném Adidas obchodě nenašel. Kdo ví, jestli se vůbec bude dovážet do ČR a taky jak moc jich vyrobili. Ale je to poměrně nová věc, tak se možná i v ČR dočkáme.

Co už nezveřejní oficiální média, toho si všímají blogeři, čtěte zde
Aktualizace 24.09.: Reportáž v hlavních zprávách na TV Prima zde, čas 13:40 - není nad důvěryhodná média.

Už nadpis článku je spojením dvou, řekněme citátů. Konec nadpisu parafrázuje průpovídku z filmu Poslední skaut "Nebe je modrý, voda je mokrá, ženský maj tajemství a koho to sere" neboli, je jedno co se skutečně stalo, proč si dělat hlavu s pravdou, stejně si to tvůrci veřejného mínění vyloží jak budou chtít. Začátek nadpisu vychází z inspirující knížky Smrt ve středu, která popisuje v celé nahotě, prolhanou mediální praxi. Tu praxi kterou všeznalí recenzenti "rozcupovali" v plamenné obhajobě jejich impérií. Tak jsme to chtěli vyzkoušet...

Od jarní sezóny pro Vás budeme přinášet inovovanou rubriku "Kolik kde bylo" Kromě počtu fans v hostujícím sektoru se zaměříme i na vzdálenost, kterou museli ze své domoviny urazit a zda jeli na výjezd o víkendu či ve všední den. Tzv. výjezdový koeficient je nejobjektivnějším měřítkem výjezdových čísel, neboť velmi chytře poukazuje na délku výjezdu, všední či víkendový den apod. Tento koeficient má v naší zemi velkou tradici. Uváděl se ve fanzinu Football Factory a používají jej i fanoušci v okolních zemích. Pro doplnění – počítá se tak, že počet fanoušků na výjezdu vynásobíte počtem kilometrů, pokud se jedná o výjezd v pracovní den, tak to celé vynásobíte ještě krát 1,5. Příklad: Slavia jede ve středu do Jablonce v počtu 200 fans, čili 200 (počet fans) x 103 (počet kilometrů) x 1,5 (všední den)´= koeficient je... 30900 bodů. Pro kkompletní informovanost dodáváme, že se vždy kalkuluje s počtem fanoušků v hostujícím kotli. Pokud je vyprodán, tak se připočítají i hostující fans v přílehlém sektrou, kteří s kotlem hostí aktivně fandí. Do celkových výsledků se nezapočítávají zápasy hrané v rámci jednoho města, kdy je obtížné určit jak vzdálenost, tak i počet hostů, kdy se fanoušci tradičně rozmistňují po celém stadionu bez ohledu na sektor hostujících vlajkonošů. Novými produkty E-shopu jsou tři čísla zinu TMK - červen, červenec a Plusko 09´ č. 2. Druhou novinkou je britský film Fotbalová fabrika na DVD.

Podrobné popisy si můžete přečíst v příslušných sekcích. Další změnou je ukončení letních slev. Nadále samozřejmě platí, že u objednávek zboží nad 1500,- Kč platí poštovné provozovatel E-shopu.

V případě jakýchkoliv dotazů, či větších objednávek nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím emailu. U větších objednávek je možno dohodnout množstevní slevy. Novinky k nahlédnutí ZDE .

Tak po menší pauze přinášíme představení dalších fans a to přesněji fanatiky Hamburku HSV...

Additional information