Valhalla Fighting

FanaticShop.eu - ultras & hooligans streetwear

V druhém kole se největší výjezd povedl Spartě, která navázala na "stotisícový" výjezd Baníku z minulého kola. Velmi hezkého počtu dosáhla také Bohemka v Budějovicích. S ostatními kluby už to bylo trochu slabší. Třetí místo obsadila Olomouc za výpravu na Slovácko. Ostudnou výjezdovou nulu si připsala Příbram v Liberci.

Tzv. výjezdový koeficient je nejobjektivnějším měřítkem výjezdových čísel, neboť velmi chytře poukazuje na délku výjezdu, všední či víkendový den apod. Tento výjezdový koeficient má v naší zemi velkou tradici. Uváděl se ve fanzinu Football Factory ale používají jej i fanoušci v okolních zemích. Pro doplnění – počítá se tak, že počet fanoušků na výjezdu vynásobíte počtem kilometrů. Pokud se jedná o výjezd v pracovní den, tak to celé vynásobíte ještě krát 1,5. Příklad: Slavia jede ve středu do Jablonce v počtu 200 fans, čili 200 (počet fans) x 103 (počet kilometrů) x 1,5 (všední den)´= koeficient je... 30900 bodů.

Pro kompletní informovanost dodáváme, že se vždy kalkuluje s počtem fanoušků v hostujícím kotli. Pokud je vyprodán, tak se připočítají i hostující fans v přílehlém sektrou, kteří s kotlem hostí aktivně fandí. Do celkových výsledků se nezapočítávají zápasy hrané v rámci jednoho města, kdy je obtížné určit jak vzdálenost, tak i počet hostujících fans, kteří se tradičně rozmistňují po celém stadionu bez ohledu na sektor hostujících vlajkonošů.

Budeme rádi, když nám výjezdovou tabulku pomůžete pravidelně aktualizovat. Počty hostujících fans nám můžete zasílat prostřednictvím fora, emailu i facebooku. Předem děkujeme za spolupráci a těšíme se na soutěžení.

REKLAMA

FanaticShop.eu - ultras & hooligans streetwear