Soutěž o nejlepší Československou nálepku za rok 2009 dospěla do konce. Premiérově se o vítězi rozhodovalo prostřednictvím fora na hooligans.cz. To v hlasování nahradilo zaniklý zin Football Factory, který pořádal hlasování v předešlých letech.

Web ultrassparta.cz uveřejnil prohlášení k zatčení více než 300 lidí před nedělním utkáním mezi Baníkem Ostrava a Spartou Praha:

Připomínáme, že do příštího pondělí - 15.3. mají zástupci Československých klubů možnost zaslat na email - Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. své soutěžní nálepky vyrobené v roce 2009. Zatím tak učinily tyto tábory - Hradec Králové, Košice, Sparta, Opava, Kladno, Otrokovice, Plzeň, Žižkov, Nitra a Baník.

Pokud chcete, aby se zúčastnil soutěže i Váš klub, domluvte se s kompetentními osobami a pošlete svůj výběr nálepek.

Na stránky je přidaná nová sekce "Kalendář zápasů" ve které si můžete zobrazit proběhlé a budoucí zápasy napříč celou Evropou, ovšem pouze nejvyšší ligu v té zemi. Dále máte k dispozici výsledky zápasů ("Matches") a ligové tabulky ("Standings") evropských soutěží, včetně té naší. Najdete jej na hlavní stránce v Hlavním menu v položce "Kalendář zápasů" a na fóru vlevo nahoře pod položkou "rozpis".

Kalendář zápasů najdete na tomto odkaze

Adidas Jeans OG Leather – legenda pokračuje
Firma Adidas vyrobila opět legendární boty Adidas Jeans OG Leather, které se nosily v 80tých letech na stadionech. Dnes je poměrně rozšířený (nejen) mezi chuligány Adidas Superstar I. a II. Bohužel jsem tyto „Jeans OG Leather“ v českém autorizovaném Adidas obchodě nenašel. Kdo ví, jestli se vůbec bude dovážet do ČR a taky jak moc jich vyrobili. Ale je to poměrně nová věc, tak se možná i v ČR dočkáme.

Co už nezveřejní oficiální média, toho si všímají blogeři, čtěte zde
Aktualizace 24.09.: Reportáž v hlavních zprávách na TV Prima zde, čas 13:40 - není nad důvěryhodná média.

Už nadpis článku je spojením dvou, řekněme citátů. Konec nadpisu parafrázuje průpovídku z filmu Poslední skaut "Nebe je modrý, voda je mokrá, ženský maj tajemství a koho to sere" neboli, je jedno co se skutečně stalo, proč si dělat hlavu s pravdou, stejně si to tvůrci veřejného mínění vyloží jak budou chtít. Začátek nadpisu vychází z inspirující knížky Smrt ve středu, která popisuje v celé nahotě, prolhanou mediální praxi. Tu praxi kterou všeznalí recenzenti "rozcupovali" v plamenné obhajobě jejich impérií. Tak jsme to chtěli vyzkoušet...

Od jarní sezóny pro Vás budeme přinášet inovovanou rubriku "Kolik kde bylo" Kromě počtu fans v hostujícím sektoru se zaměříme i na vzdálenost, kterou museli ze své domoviny urazit a zda jeli na výjezd o víkendu či ve všední den. Tzv. výjezdový koeficient je nejobjektivnějším měřítkem výjezdových čísel, neboť velmi chytře poukazuje na délku výjezdu, všední či víkendový den apod. Tento koeficient má v naší zemi velkou tradici. Uváděl se ve fanzinu Football Factory a používají jej i fanoušci v okolních zemích. Pro doplnění – počítá se tak, že počet fanoušků na výjezdu vynásobíte počtem kilometrů, pokud se jedná o výjezd v pracovní den, tak to celé vynásobíte ještě krát 1,5. Příklad: Slavia jede ve středu do Jablonce v počtu 200 fans, čili 200 (počet fans) x 103 (počet kilometrů) x 1,5 (všední den)´= koeficient je... 30900 bodů. Pro kkompletní informovanost dodáváme, že se vždy kalkuluje s počtem fanoušků v hostujícím kotli. Pokud je vyprodán, tak se připočítají i hostující fans v přílehlém sektrou, kteří s kotlem hostí aktivně fandí. Do celkových výsledků se nezapočítávají zápasy hrané v rámci jednoho města, kdy je obtížné určit jak vzdálenost, tak i počet hostů, kdy se fanoušci tradičně rozmistňují po celém stadionu bez ohledu na sektor hostujících vlajkonošů. Novými produkty E-shopu jsou tři čísla zinu TMK - červen, červenec a Plusko 09´ č. 2. Druhou novinkou je britský film Fotbalová fabrika na DVD.

Podrobné popisy si můžete přečíst v příslušných sekcích. Další změnou je ukončení letních slev. Nadále samozřejmě platí, že u objednávek zboží nad 1500,- Kč platí poštovné provozovatel E-shopu.

V případě jakýchkoliv dotazů, či větších objednávek nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím emailu. U větších objednávek je možno dohodnout množstevní slevy. Novinky k nahlédnutí ZDE .

Tak po menší pauze přinášíme představení dalších fans a to přesněji fanatiky Hamburku HSV...

Častokrát jsem přemýšlel o tomto článku. Pokaždé začínal jinak. Dnes začíná takto: “Vězni jedné víry” (Prigioneri di una fede-SS Lazio). My všichni si uvědomujeme co tím chtěli fanoušci Lazia říct: naprostou oddanost barvám svého milovaného klubu.

Se začátkem jarní sezony dochází v rámci E-shopu ke změnám nabídky produktů. První novinkou jsou trička s motivem "proti modernímu fotbalu" (AMF). Prozatím je možné kupovat trička v pěti základních barvách - černé, modré, zelené, rudé a červené, ve velikostech M,L a XL. Další barevné kombinace či jiné velikosti triček, je možné objednat prostřednictvím emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kde bude upřesněn další postup.

Na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. se také mohou obracet zástupci jednotlivých táborů, či fanouškovských skupin, kteří budou mít zájem o objednávku většího množství triček. Při větším odběru budou poskytovány významné množstevní slevy a bude možné dohodnout bližší spolupráci.
Další produkty budou doplňovány postupem času.

POZOR VŠICHNI UŽIVATELÉ, KTEŘÍ BYLI REGISTROVÁNI PŘED 15. ÚNOREM 2009, SE MUSÍ ZAREGISTROVAT ZNOVU. PŮVODNÍ DATABÁZE UŽIVATELŮ BYLA VYMAZÁNA.
Tým A.M.F.

Rostoucí modernizace fotbalu je nezpochybnitelný fakt. Na mnoha stadionech proti těmto procesům protestují skalní příznivci v kotlích. Přesto existuje velká skupina fanoušků, která se v této problematice příliš neorientuje a mnohé negativní důsledky nevnímá v dostatečném kontextu. Zejména těmto lidem je určená následující článek. Pro lepší představu jsou v něm uvedeny zejména tuzemské příklady. Situace v zahraničí je však podobná.

Additional information