26. Kolo bylo výjezdově nejslabším z celé sezony. Prapor výjezďáků drží pouze sparťané, kterých v Liberci fandilo šest stovek v kotli + další stovky na vedlejších tribunách. Průměrný byl ještě výjezd Slovácka do Hradce - 38 fans. Výjzedovou bídu ostatních klubů máme zde: 9 fans Teplic v Olomouci, 18 Jablonečáků v Edenu, 5 fans Bolky v Brně, 18 Dukláků v Jihlavě. Nuly zaznamela Příbram v Ostravě a tradičně nejhorší fans tábor - Č. Budějovice.

 

V Eshopu jsou dvě nová trička a nálepky. První triko je s chuligánským motivem Hoolifans - Ready to fight. ZDE. Vyrobeno je v černé verzi s šedým potiskem na zádech a vpředu na rameni. Druhé tričko Ultras - Náš svět nezničíte - ZDE - je v nabídce v černé, modré a červené barvě. Obě novinky jsou za tradiční cenu 350,- Kč a dostupná i ve velikosti XXXL. 

Po delší odmlce přidáváme nálepky. ZDE. Tři motivy jsou v balíčcích po 10 kusech. Rozměr nálepek 10x5cm. Pokud máte zájem o výrobu vlastních nálepek, objednávky přijímáme na emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kde rádi poskytneme veškeré doplňující informace. V případě potřeby také zpracujeme grafické návrhy.

Nejlepšího výsledku kola dosáhli chachaři v Brně. V sektrou pro hosty se jich sešlo šest stovek. Druhý nejlepší výjezd měl Hradec. Votroky v teplicích podpořilo 252 fans + další na vedlejších trribunách. Třetí místo obsazuje Plzeň se 150 viktoriálny v Jablonci. Těsně ji stíhá Slavia 450 fans = 27.000 bodů v nedaleké Příbrami. Solidní je i počet 49 fans Jihlavy na Spartě.

 

  Internetový obchod www.hockey-factory.cz se zaměřuje na výrobu a prodej produktů pro hokejové fanoušky. Tvoříme vlastní motivy, které jsou nabízeny prostřednictvím Eshopu. ZDE. Nabízený sortiment je řazen do někollika hlavních kategoriích v levém menu. Naleznete zde Trička, Tepláky, Mikiny s kapucí i bez kapuce, Soupravy a motivy s českou národní tematikou Patriot. 

  Souběžně s nabídkou našich motivů zajišťujeme také zakázkovou výrobu suvenýrů pro fankluby a jiné fans skupiny. Podle přání zákazníků dodáváme šály, trička, nálepky, mikiny, bundy, vlajky a další širokou škálu doplňků. Většinu individuálních zakázek jsme schopni vyrábět i od menšího počtu kusů. 

ww.hockey-factory.cz

 

Pro jarní sezonu byla vydána nová kolekce triček eshopu Football Factory. Motivy triček vycházejí z prostředí aktivních fotbalových fans.  Všechny naše jarní novinky si můžete prohlédnout zde.

Do kategorie Vlajky a klíčenky byly přidány tři nové kousky. Jedná se o klasické klíčenky - šňůrky na krk. Šířka je 25mm, jsou zakončené kovovou karabinkou pro úchyt klíčů i provázkem pro uchycení mobilu. Klíčenky jsou s motivy 1. Football Fanatic, 2. Patriot a 3. Pyrotechnika není zločin. Cena za kus je 100Kč.  Klíčenky tady


Jasným vítězem 24. kola byli sparťané. Na Bazaly jich dorazilo 550, což je rekord ACS v Ostravě v novodobé historii. Za tento výjezd, kdy se mimo jiné utkaly dva nejlépe "jezdící" tábory v republice si Sparta připsala 206 tis bodů. Na ostatních stadionech už to s hostujícími fanoušky byla bída. 47 Brna v Liberci, 34 Slovácka v Edenu, 28 Dukláků v Hradci...kromě několika předních táborů dopadla na české výjezďáky velká bída.

 

Ve 23. Kole hrál prim Baník - 286 chacharů v pondělí v Bolce. Druhá skončila Plzeň se svým 110 členným výjezdem na Slovácko. Průměrné byly výjezdy Olomouce do Brna  a Hradce do Liberce. Mimo soutěž je evidováno derby v němž sešívaní vyprodali sektor pro hostující fanoušky na Letné.

 

V E-shopu Football Factory jsou tři nové produkty. Ninja mikina Rowdies, Tričko Trouble Service a Zipová mikina Football Fanatic. Zboží  si můžete objednávat s dopravou prostřednictvím České Pošty, nebo PPL (cena dopravy je 110,-, platí i pro Slovensko). Pokud chcete za dopravu ušetřit, můžete zvolit osobní předání zdrarma v obchodě Stylsport v Praze 7, Ulice Havanská, č.12. VíceZDE

Oblíbené produkty s tématikou Patriot doplňujeme o další zboží. Novinkou jsou polokošile s výšivkou Bohemia, Moravia, Silesia. Česká je v červené barvě se lvem na srdci , Moravská je modrá s orlicí a Slezská ve žlutém provedení se Slezskou orlicí na srdci. Všechny tři polokošile mají na pravém rukávu nápis Patriot. V nabídce jsou dostupné ve velikostech M,L,XL,XXL a za cenu 420,- korun. K nahlédnutí ZDE

S národní tematikou souvisí i druhá novinka pro tento týden. V kategorii Vlajky a Klíčenky je nově zařazena česká národní vlajka. Rozměr je 150x90cm, cena 150,- Kč. Vlajka je ZDE

 

Se zpožděním přinášíme výjezdové počty z minulého 22.kola. Jasným vítězem je Sparta. Na Andrově stadionu v Olomouci fandilo rudým přes pět set fans, což dává výjezdový koeficient 155.000. Je to téměř třikrát více, než kolik zaznamenaly všechny ostatní kluby dohromady...Solidní výjezd měl také Liberec v Ostravě, Brno v Jihlavě a na své poměry i Teplice v Plzni. Mírné procitnutí fans Příbrami dokládá 27 zeleno-černých v Budějovicích. Fiskem zkončil výjezd Boleslavských do Hradce - 7! fans.

 

   Derby. V Česku se za něj někdy vydávají nejrůznější zápasy. To NEJ je ale jen jedno. V Praze, mezi Spartou a Slavií. Nejsledovanější utkání včera dosáhlo své pověsti. Narvaný stadion, dva nesmiřitelné tábory, výborná atmosféra, pyrotechnikou okořeněné choreografie, incidenty v ulicích i na tribunách... Letná hlásila vyprodáno potřetí za dva měsíce. Včerejší derby předcházející zápasy Sparty s Chelsea a Plzní minimálně vyrovnalo.

 

 

Additional information